Welkom op ons reisblog!

17 september 2016 - Spijkenisse, Nederland

Beste mensen,IMG_5126

Wij, Judith & Nico, gaan weer op vakantie en willen deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Dit jaar gaan we met de auto van Arie & Selma (die moet uiteindelijk terug naar hun huis in Hongarije) een rondreis maken door Oostenrijk, Slovenië, Kroatië en Hongarije. We vertrekken op zondagochtend 18 september 2016 vroeg in de ochtend en rijden naar onze eerste bestemming in Oostenrijk. Daar verblijven we een aantal dagen en reizen dan door naar Slovenië. In Slovenië blijven we een kleine week en daarna gaan we naar Kroatië, in de omgeving Istrië. Aan het einde van de vakantie rijden we door naar Hongarije, waar we de laatste paar dagen in Budapest willen doorbrengen.

Omdat we met de auto van Arie & Selma zijn brengen we deze naar hun huis in Jakabszállás. Op 6 oktober 2016 vliegen we 's avonds terug naar Rotterdam en zit de vakantie er weer op.

Het is de bedoeling dat we dagelijks een verhaaltje schrijven over wat we allemaal mee maken, een selectie van de gemaakte foto's plaatsen en ook een aantal video's zullen laten zien.

Wij hopen dat de volgers het leuk vinden om onze belevenissen te volgen. Wij zouden we het leuk vinden als je een reactie achter laat.

Veel lees- en kijkplezier gewenst.

Groetjes,
Judith & Nico

1. Reislogger:
    16 september 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Laura en Fred:
    18 september 2016
    Fijne vakantie! Ga ervan genieten! En ... wij genieten van jullie reisverslagen en foto's.
  3. Astrid:
    18 september 2016
    We hebben gehoord dat jullie veilig zijn aangekomen!
    Fijne vakantie gewenst! Dat verdienen jullie!
  4. De oude buur:
    Dag buurtjes,

Ik hoop dat de 1e dag gladjes en voorspoedig is verlopen, nu gaat de reis pas beginnen, wij zijn onderweg met onze boot de Lasy en liggen nu in Huy België morgen tuffen we weer verder naar onze volgende stop.

Geniet, niet met mate maar met volle teugen .

Liefs
    Arie en Selma
  5. Mister Gomes:
    19 september 2016
    Nico en Juud,
    Ik wens jullie een super vakantie dat hebben jullie namelijk dik en dik verdiend!
    Ik wacht met smacht op jullie super reisverhalen en foto's
    Groetjes favoriete enthousiaste schoonzoon Gomes
  6. Mister Gomes:
    19 september 2016
    Nico en Juud,
    Ik wacht met volle smacht op jullie fantastische reisverhalen en foto's
    Groetjes jullie lievelings enthousiaste schoonzoon Gomes
  7. Laura en Fred:
    20 september 2016